VIRTUELE CLASSROOM OPZET MARKETINGPLAN

Alle input voor het opzetten van een marketingplan

Floweracademy.NL virtuele classroom

Deze virtuele classroom thema-cursus maakt het mogelijk om vanuit huis of werkplek de virtuele lessen te volgen van Floweracademy.NL. Tijdens de cursus wordt een thema kort en krachtig behandeld.

Doelgroep

Iedereen die in korte tijd de belangrijkste zaken wilt leren over het professioneel opzetten van een marketingplan voor de marketingactiviteiten. Deze virtuele classroom is geschikt voor vrijwel alle medewerkers in diverse functies in de sierteeltsector.

Inhoud en programma

In 4 lessen van 1,5 uur in opeenvolgende lesdagen. We maken gebruik van het programma Zoom.

Onderwerpen die aan de orde komen zijn: uitleg stappen voor het opzetten van een marketingplan, de context, bepalen marketingstrategie en specifieke invulling van de marketingmix onderdelen.

Advies: volg eerst de virtuele cursus SWOT / USP die voorafgaand aan deze cursus wordt gegeven.

Wat kunt u verwachten?

Elke thema bestaat uit 4 lessen van 1,5 uur en een planbespreking op de laatste lesavond

De thema cursussen zijn praktisch en actueel en worden in een virtuele classroom omgeving gegeven op een vastgesteld tijdstip waarbij iedereen vanuit zijn eigen huis of werkplek kan deelnemen.

De ervaren docenten Lucas Jansen en Miranda Bakker zullen op camera te zien en horen zijn en ook de deelnemers kunnen virtueel meedoen d.m.v. chatten, camera of spreken.

Tijdens de thema cursussen maken we gebruik van:

  • Videobellen met Zoom
  • Online ondersteunende PowerPoints
  • Interactieve kennisgame Kahoot
  • Webapplicatie assortiment InfoFlowersPlants
  • E-learning platform Floweracademy.TV
  • “Live achter de camera” docenten Lucas Jansen en Miranda Bakker

Inclusief e-learning en webapplicatie assortiment

E-learning Floweracademy.TV en webapp InfoFlowersPlants

Als ondersteuning bij deze cursus  kunt u gebruik maken van het e-learning platform van Floweracademy.TV.  Hierop zijn oefenversies en achtergronden te leren aan de hand van video content en PowerPoints.

Als deelnemer krijgt u ook tijdelijk toegang tot de webapplicatie assortiment van InfoFlowersPlants. Deze webapp is de vervanging van de assortimentsboekjes van Bloemenbureau Holland. Onafhankelijke, consistente  en up-to-date productinformatie in 8 talen met tal van zoekfuncties.

Thema: opzet marketingplan

Cursussen zijn ook in-company mogelijk!

Bedrijven die live of virtueel een in-company cursus marketing, accountmanagement of category management willen organiseren (al interessant bij 5 deelnemers) kunnen een mail sturen naar lucasjansen@floweracademy.nl.

Virtuele classroom retail & sales.

Thema: opzet marketingplan

  • Startdatum: donderdag 10 februari
  • Data: 10 – 17 – 24 februari + 3 maart (= toets)
  • Tijden: 14 – 15.30 uur
  • Toets: bespreken individuele marketingplan
  • Duur: 4 x 1,5 uur
  • Locatie: thuis of op het werk
  • Prijs: 450 euro
  • Benodigdheden:
    • computer met internet (wifi)
    • geluid en camera

Hieronder kunt u zich aanmelden voor deze virtuele classroom




    Om spam te voorkomen vragen we u de onderstaande code over te typen.

    captcha